Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами

 








Об'єкт оцінювання навчальних досягнень

- Знання, вміння та навички , досвід творчої діяльності учнів, досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишньої дійсності.



Функції оцінювання:

- Контролююча (визначення рівня досягнень, рівня готовності до засвоєння нового матеріалу, що дає змогу вчителеві відповідно планувати й викладати навчальний матеріал).

- Навчальна (зумовлює таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли здійснення оцінювання сприяє повторенню, вивченню, уточненню й поглибленню знань, їх систематизації, вдосконаленню навичок і вмінь). 



Шановний читачу можеш перейти по ссилці нижче на призентацію:


Немає коментарів:

Дописати коментар

Кожна дитина, незалежно від її можливостей,  має право на успіх у житті,  максимальне розкриття власних здібностей,  що його може запропонув...